Με το σ/ν του Υπ. Μεταφορών και Υποδομών, εισάγονται τροπολογίες για τις οποίες προσωπικά είχε αγωνιστεί και είχε τονίσει την ανάγκη τους τόσο στον Υπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, όσο και στον Υφυπουργό, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Ιωάννης Παππάς.
1. Δυνατότητα κυκλοφορίας οχημάτων δημοσίας χρήσεως μέχρι 9 θέσεων, για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, πάγιο αίτημα των επαγγελματιών του κλάδου το οποίο αφουγκραστήκαν οι Υπουργοί.
2. Προσωρινή αδειοδότηση του πρώτου δικτύου υδατοδρομίων, παράλληλα με προσωρινές άδειες λειτουργίας αεροδρομίων σε υδάτινη επιφάνεια.
3. Για το Διεθνές Αεροδρόμιο Καρπάθου, δίνεται η δυνατότητα η ΥΠΑ, να αναλαμβάνει η ίδια την ευθύνηπαροχής υπηρεσιών ασφαλείας των αερομεταφορών, όπως ορίζονται στο εθνικό πρόγραμμα ασφαλείας της πολιτικής αεροπορίας, χωρίς να αποδυναμώνουν το έργο της αστυνομίας στο νησί.
4. Με την προτεινόμενη τροπολογία επαναφέρουμε την απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικά Κέντρα. Τα δε υπάρχοντα θα πρέπει να απομακρυνθούν στην ημερομηνία που είχε θέσει ο νόμος.
5. Παράταση Ορίων ηλικίας για την απόσυρση οχημάτων που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο: ΚΤΕΛ-ΚΤΕΛ Α.Ε, ειδικά τουριστικά λεωφορεία, ειδικά τουριστικά λεωφορεία ΔΧ ανοικτού τύπου, επιβατικά δημόσιας χρήσης , επιβατικά ΙΧ. Σε αυτά δίνουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν το συγκοινωνιακό έργο τους έως 31/12/22, το οποίο αποτελεί απαίτηση των ίδιων των επαγγελματιών και ιδιοκτητών, λόγω της κρίσης της πανδημίας.
6. Παραχώρηση μικροσυγκοινωνίας άγονης γραμμής σε νησιά κάτω των 10.000 κατοίκων, με την οποία δίνεται η δυνατότητα οι ίδιοι δήμοι ή οι δημοτικές επιχειρήσεις τους, να αναλαμβάνουν το έργο της μικροσυγκοινωνίαςστο νησί, με ίδια ή μισθωμένα λεωφορεία ή να παραχωρούν το έργο της εκτέλεσης σε τρίτους, με την προϋπόθεση τα οχήματα να είναι ηλικίας κάτω των 27 ετών.